Str. Libertății, Nr. 264, Viișoara, Bistrița
+40 263 231 574

Asistență în caz de pană și avarie | Mercedes-Benz

Soluția pentru mobilitate Mobilo

Cu Mobilo, ajungi la destinație.

Cu Mobilo, ajungi la destinație. Soluția de mobilitate Mobilo este inclusă în echiparea standard pentru fiecare autovehicul Mercedes-Benz și este reînnoită gratuit după fiecare revizie efectuată la un partener Mercedes-Benz autorizat și asta pentru până la 30 de ani.
Asistență rapidă la fața locului – gratuit și non-stop.
În cazul unei pene, al unui accident, al unui incident minor sau în caz de vandalism, experții noștri din toată Europa se asigură că îți vei putea continua drumul. Indiferent dacă este vorba de reparații la fața locului, de un autovehicul de schimb sau de un bilet de avion. Iar dacă preferi să aștepți relaxat repararea autovehiculului tău, îți acoperim cu plăcere costurile unei camere de hotel.
Pentru autovehiculele cu prima înmatriculare între 24.10.1998 și 31.03.2008, în măsura în care soluția de mobilitate a fost reînnoită periodic prin service la un partener Mercedes-Benz, este valabil produsul precedent, MobiloLife.

Soluțiile de mobilitate, pe scurt.

Sosirea și plecarea tehnicianului

Acoperirea costurilor pentru deplasarea la locul penei

.

Asistență la fața locului

Reparațiile minore sunt efectuate imediat

.

Autovehicul de schimb

Pe durata reparației, până la trei zile lucrătoare sau alternativ: avion/tren/autobuz: dus-întors pentru toți pasagerii, până la 400 euro de persoană, TVA inclus.

Tractare

Până la cel mai apropiat partener de service Mercedes-Benz

.

Taxi, serviciu de deplasare și mijloace de transport în comun

Ca soluție pe termen scurt pentru mobilitatea ta

.

Hotel

Cazare peste noapte pentru tine și toți pasagerii, până la trei zile lucrătoare și până la 400 de euro de persoană, TVA inclus.

Returnarea autovehiculului

La partenerul de service Mercedes-Benz din localitatea ta de domiciliu

.

Serviciu de livrare a autovehiculului

La tine, pe o rază de 50 km

 

 

Service24h

Mercedes-Benz Service24h: te readuce pe drumul cel bun, zi și noapte.

Dacă ai o defecțiune tehnică sau un accident, Mercedes-Benz Service24h te va ajuta în toată Europa. Centrul de asistență clienți pentru service apelabil la numărul 0800 672 389 (apelabil de pe teritoriul României) sau +40 311 30 50 31 (pentru apel din afara țării)  îți preia apelul și organizează măsuri de ajutor într-un mod rapid și profesionist. Ne poți contacta 365 de zile pe an, 7 zile pe săptămână și 24 de ore pe zi. O defecțiune poate fi adesea reparată la fața locului. Dacă acest lucru nu este posibil, ne vom asigura că autovehiculul tău este dus la cel mai apropiat atelier Mercedes-Benz și ne vom ocupa de continuarea călătoriei tale. Acestea sunt serviciile pe care ți le vom oferi:
  • Asistență în situații de urgență
  • Inițierea asistenței rutiere în caz de defecțiune
  • Managementul și coordonarea asistenței în caz de defecțiune și a soluțiilor de mobilitate
  • Profesioniști calificați

Gestionarea accidentelor și a defecțiunilor tehnice

Întotdeauna disponibil: Serviciul Mercedes me „Gestionarea accidentelor și a defecțiunilor tehnice”. Prin apăsarea butonului Mercedes me sau prin înregistrarea telefonică, autovehiculul tău stabilește o conexiune cu centrul de asistență clienți. Se transmit locația și alte informații relevante, cum ar fi, de exemplu, numărul de identificare al autovehiculului – dacă ai activat serviciul. În acest fel, cel mai apropiat angajat Service24h poate avea grijă de tine și de autovehiculul tău imediat, chiar dacă nu poți identifica precis unde a rămas blocat autovehiculul.